Google Data Studio 2019 osa 5 (10.12.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytics, analytiikka, data, FIN, Google, Google Data Studio, Google marketing platform, marketing measurements, markkinoinnin mittaaminen, metrics
Google Data Studio 2019 osa 2 (10.12.2019)
Google Data Studio 2019 osa 2 (10.12.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google Data Studio
Google Data Studio 2019 osa 1 (10.12.2019)
Google Data Studio 2019 osa 1 (10.12.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google Data Studio
Google Data Studio 2019 osa 4 (10.12.2019)
Google Data Studio 2019 osa 4 (10.12.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytics, analytiikka, data, FIN, Google, Google Data Studio, Google marketing platform, marketing measurement, markkinoinnin mittaaminen, metrics
Google Data Studio 2019 osa 3 (10.12.2019)
Google Data Studio 2019 osa 3 (10.12.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google Data Studio
Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta? Osa 3 (28.11.2019)
Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta? Osa 3 (28.11.2019)
Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinointi-investointien tuoton eli ROMI:n mittaamiseen? Koulutuksessa käydään läpi tehokkaan markkinoinnin peukalosääntöjä Sellforten kehittämän viitekehyksen avulla: kuinka tunnistaa tehokkaan markkinoinnin ominaispiirteet kunkin osallistujan liiketoiminnassa?
Kouluttajat: Tuomas Matilainen, Juha Nuutinen
Avainsanat: FIN, marketing indicators, markkinoinnin mittarit, ROMI, ROMI-mallinnus
Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta? Osa 2 (28.11.2019)
Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta? Osa 2 (28.11.2019)
Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinointi-investointien tuoton eli ROMI:n mittaamiseen? Koulutuksessa käydään läpi tehokkaan markkinoinnin peukalosääntöjä Sellforten kehittämän viitekehyksen avulla: kuinka tunnistaa tehokkaan markkinoinnin ominaispiirteet kunkin osallistujan liiketoiminnassa?
Kouluttajat: Tuomas Matilainen, Juha Nuutinen
Avainsanat: FIN, marketing indicators, markkinoinnin mittarit, ROMI, ROMI-mallinnus
Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta? Osa 1 (28.11.2019)
Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta? Osa 1 (28.11.2019)
Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinointi-investointien tuoton eli ROMI:n mittaamiseen? Koulutuksessa käydään läpi tehokkaan markkinoinnin peukalosääntöjä Sellforten kehittämän viitekehyksen avulla: kuinka tunnistaa tehokkaan markkinoinnin ominaispiirteet kunkin osallistujan liiketoiminnassa?
Kouluttajat: Tuomas Matilainen, Juha Nuutinen
Avainsanat: FIN, Marketing indicators, markkinoinnin mittarit, ROMI, ROMI-mallinnus
Google Analytics osa 8: Mittauspisteiden määrittäminen (26.11.2019)
Google Analytics osa 8: Mittauspisteiden määrittäminen (26.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google Analytics, measuring points, mittauspisteet
Google Analytics osa 7: Liikenteen tagittäminen (26.11.2019)
Google Analytics osa 7: Liikenteen tagittäminen (26.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google Analytics, tags, tagit
Google Analytics osa 6: Google tag 2 (26.11.2019)
Google Analytics osa 6: Google tag 2 (26.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google Analytics, tags, tagit
Google Analytics osa 2: Segmentit (26.11.2019)
Google Analytics osa 2: Segmentit (26.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytics, analytiikka, data, FIN, Google, Google marketing platform, marketing measurement, markkinoinnin mittaaminen, metrics
Google Analytics osa 1: Kuinka Google Analytics toimii? (26.11.2019)
Google Analytics osa 1: Kuinka Google Analytics toimii? (26.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytics, analytiikka, data, FIN, Google, Google marketing platform, marketing measurement, markkinoinnin mittaaminen, metrics
Google Tag Manager perusteet ja Google Analytics asetukset osa 11 (25.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, markkinoinnin mittaaminen, measurement, Tag manager
Google Tag Manager perusteet ja Google Analytics asetukset osa 10 (25.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, markkinoinnin mittaaminen, tag manager
Google Tag Manager perusteet ja Google Analytics asetukset osa 8 (25.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, tag manager
Google Tag Manager perusteet ja Google Analytics asetukset osa 7 (25.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, markkinoinnin mittaaminen, tag manager
Google Tag Manager perusteet ja Google Analytics asetukset osa 6 (25.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google Tag Manager
Google Tag Manager perusteet ja Google Analytics asetukset osa 5 (25.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen, CEO, Mertanen Analytics
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, tag manager
Google Tag Manager perusteet ja Google Analytics asetukset osa 4 (25.11.2019)
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google, Google Analytics, marketing indicators, markkinoinnin mittarit, tag manager