Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytics, analytiikka, data, FIN, Google, Google Data Studio, Google marketing platform, marketing measurements, markkinoinnin mittaaminen, metrics
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google Data Studio
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google Data Studio
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytics, analytiikka, data, FIN, Google, Google Data Studio, Google marketing platform, marketing measurement, markkinoinnin mittaaminen, metrics
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google Data Studio
Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinointi-investointien tuoton eli ROMI:n mittaamiseen? Koulutuksessa käydään läpi tehokkaan markkinoinnin peukalosääntöjä Sellforten kehittämän viitekehyksen avulla: kuinka tunnistaa tehokkaan markkinoinnin ominaispiirteet kunkin osallistujan liiketoiminnassa?
Kouluttajat: Tuomas Matilainen, Juha Nuutinen
Avainsanat: FIN, marketing indicators, markkinoinnin mittarit, ROMI, ROMI-mallinnus
Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinointi-investointien tuoton eli ROMI:n mittaamiseen? Koulutuksessa käydään läpi tehokkaan markkinoinnin peukalosääntöjä Sellforten kehittämän viitekehyksen avulla: kuinka tunnistaa tehokkaan markkinoinnin ominaispiirteet kunkin osallistujan liiketoiminnassa?
Kouluttajat: Tuomas Matilainen, Juha Nuutinen
Avainsanat: FIN, marketing indicators, markkinoinnin mittarit, ROMI, ROMI-mallinnus
Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinointi-investointien tuoton eli ROMI:n mittaamiseen? Koulutuksessa käydään läpi tehokkaan markkinoinnin peukalosääntöjä Sellforten kehittämän viitekehyksen avulla: kuinka tunnistaa tehokkaan markkinoinnin ominaispiirteet kunkin osallistujan liiketoiminnassa?
Kouluttajat: Tuomas Matilainen, Juha Nuutinen
Avainsanat: FIN, Marketing indicators, markkinoinnin mittarit, ROMI, ROMI-mallinnus
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, markkinoinnin mittaaminen, measurement, Tag manager
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, markkinoinnin mittaaminen, tag manager
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, tag manager
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, markkinoinnin mittaaminen, tag manager
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google Tag Manager
Kouluttaja: Petri Mertanen, CEO, Mertanen Analytics
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, tag manager
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: FIN, Google, Google Analytics, marketing indicators, markkinoinnin mittarit, tag manager
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytics, analytiikka, FIN, Google, Google Analytics, tag manager
Our marketing specialist Maria Timonen interviewed James Ryan Burgess from Google owned drone delivery company Wing. James tells about how the logistic environment is changing and about their pilots project in Finland.
Speaker: James Burgess
Keywords: case studies, ENG, innovation, innovaatio, logistics, marketing transformation, Wing
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, markkinoinnin mittaaminen, tag manager
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: analytic, analytiikka, FIN, Google, markkinoinnin mittaaminen, Tag manager
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: bounce rate, FIN, Google Analytics