Vuoden 2024 viimeisessä Lianan webinaarissa todellinen huippuvieras – Markkinoinnin ja myynnin Rockstara™ ja yrittäjä Petri Matero! Sen lisäksi että Petri tunnetaan menestyksestään Diili-ohjelmassa, on hän viime vuosien aikana tullut monelle tutuksi myös mielipidevaikuttajuudestaan varsinkin LinkedInissä. Tämä on siis Lianan webinaarien Jouluspecial!
Kumppani: Liana Technologies
Tässä webinaarissa tarkastellaan tekoälyn roolia sisältömarkkinoinnissa, erityisesti generatiivisen tekoälyn työkalujen (kuten esimerkiksi ChatGPT ja Midjourney) tehokkaimpia käyttökohteita. Kuulet, mitä kaikkea tekoälyn avulla voi tehdä ja mitä omassa sisällöntuotannon prosessissa kannattaisi muuttaa.
Avainsanat: Tekoäly, AI, ChatGPT, Midjourney, generatiivinen tekoäly
Kumppani: Liana Technologies
With the evolving digital landscape as third-party cookies phase out, we will addresses the challenges posed by new privacy regulations and the need for businesses to adapt. Key strategies include leveraging first-party data, exploring alternative identifiers and maintaining transparency while reducing complexity. We will show how innovative marketing approaches can keep customers engagement high and build trust. We will also highlight the importance of staying agile and informed to successfully navigate the uncertainties of a cookieless future.
Keywords: Adform, cookies, evästeet
Partner: Adform
Tässä webinaarissa pureudutaan ansaitun medianäkyvyyden merkitykseen ja mahdollisuuksiin yhdessä kokeneen PR-strategin, yrittäjän ja kirjailijan Taru Tammikallion kanssa. Lianan Webinar & Video Marketing Specialist Harri Niskala haastattelee Tarua siitä, miten PR voi auttaa yritystä menestymään ja millaisia asioita mediassa kannattaa painottaa.
Kumppani: Liana Technologies
With Millenials and Gen Z increasingly viewing linear TV as an old-fashion medium of their forefathers, brands and technology vendors have had to revolutionize the way they engage with consumers when it comes to TV Advertising. Join us into a deep dive into the historical development of this exciting and fast-changing advertising medium, along with a look at what the future holds!
Keywords: Adform, CTV Advertising, TV-mainonta
Haaga-Helian oppilaille pidetty luento dataohjautuvasta markkinoinnista.
Avainsanat: data, markkinointi
Kumppani: Mertanen & Analytics Associates.
The digital advertising world is undergoing a seismic shift. As the movement to minimize the industry’s impact on the environment grows stronger, new data, insights and actions are emerging that promise to accelerate the transition to a cleaner ecosystem while enhancing campaign performance.
Join our session to explore the challenges and opportunities in transitioning to a sustainable advertising landscape. We'll dive into the latest emissions data and share valuable insights into sustainable advertising practices. Featuring a case study from Vodafone Germany in collaboration with Adform, we will demonstrate practical implementations and successful results. This session will provide clear strategies for creating impactful advertising campaigns that can reduce your overall carbon emissions.
Keywords: Adform, Sustainable Advertising
Partner: Adform
We will go through what Retail Media is, why it is called the 3rd wave of advertising and how it represents a big opportunity for retailers to digitally transform the way they work with their suppliers
Keywords: Adform, retail media
Partner: Adform
Mitä markkinoijat ajattelevat markkinoinnin automaatiosta ja miten he hyödyntävät sitä käytännössä? Tässä webinaarissa käymme läpi syksyllä toteutetun Markkinoinnin automaatio 2025 -kyselyn tuloksia ja niistä tehtyjä kiinnostavia havaintoja.
Asiantuntijana webinaarissa toimii Lianalta Mari Sihvonen (Senior Content Marketing Specialist). Webinaarissa mukana keskustelemassa myös Harri Niskala (Webinar & Video Marketing Specialist).
Kumppani: Liana Technologies
Digimarkkinointi kehittyy jatkuvasti, ja markkinointitoimenpiteiden teho voi heikentyä, jos niitä ei seurata ja ylläpidetä säännöllisesti. Tässä webinaarissa käsittelemme, miksi säännöllinen auditointi on olennaista digimarkkinoinnin menestykselle, miksi markkinointia kannattaisi tehdä kumppanin kanssa ja miten se vaikuttaa suoraan yrityksen myyntituloksiin.
Kumppani: Liana Technologies
Tässä webinaarissa kuulet, miten sisältöjen personoinnilla voit kohdentaa viestejä ja sisältöjä tehokkaasti eri kohderyhmille, kasvattaa konversiota, parantaa asiakaskokemusta ja erottautua kilpailijoista.
Asiantuntijoina webinaarissa toimivat Lianalta Mikko Niskanen (Product Owner, GrowthStack) ja Mika Tiainen (Growth & Marketing Director). Webinaaria isännöi Harri Niskala (Webinar & Video Marketing Specialist).
Kumppani: Liana Technologies
Tässä webinaarissa syvennymme verkkosivustojen personoinnin mahdollisuuksiin ja siihen, mitä voidaan tehdä ilman laajoja evästelupia käyttäjiltä.
Vieraaksemme saapuu Perttu Tolvanen (North Patrol / Vierityspalkki.fi), jonka kanssa käsittelemme verkkomaailman tulevaisuutta, jossa personointi on laajasti käytössä myös pienemmillä sivustoilla, ja käyttäjät suorastaan odottavat personointia. Mutta onko tällainen tulevaisuus mahdollinen nykyisen evästeohjeistuksen puitteissa? Perttu väittää, että on, ja tästä aiheesta keskustelemme tässä webinaarissa.
Kumppani: Liana Technologies
Tässä webinaarissa syvennymme ajankohtaiseen ja yhä merkityksellisempään aiheeseen: vastuulliseen viestintään. Saamme vieraaksemme ProComin toimitusjohtajan Jarno Forssellin, jonka kanssa käsittelemme vastuullisen viestinnän periaatteita ja sen merkitystä organisaatioille.
Vastuullisen viestinnän kenttä elää koko ajan, ja sitä määrittävät sekä viestintäalan itsesääntely että EU-direktiivit ja kotimainen lainsäädäntö. Jarno kertoo muun muassa vaikuttajaviestintää sääntelevästä avoimuusrekisteristä, siihen liittyvistä hyvän valvontaedun suosituksista sekä päivitetystä viestinnän eettisistä ohjeista.
Kumppani: Liana Technologies
Saamme vieraaksi webinaariin Unicef Suomen markkinointi- ja viestintäjohtaja Laura Helaniemen. Aamun aikana kuulemme käytännön esimerkkejä siitä, miten viestintästrategia tukee organisaation laajempia tavoitteita ja millä konkreettisilla tavoilla viestintä on auttanut saavuttamaan näitä tavoitteita.
Kumppani: Liana Technologies
Keywords: Adform, evästeet, cookies, yksityisyys
Keywords: Adform, cookies, evästeet, ID fusion
Partner: Adform
Kolmas sessio on teknisempi läpikäynti 1. osapuolen ID:istä ja ID Fusionista ja datan liikkumisesta eri osapuolten välillä. Kuuntelemalla tämän, ymmärrät tarkemmin, miten 1. osapuolen ID:t ja ID Fusion toimivat teknisellä tasolla ja kuinka näitä tunnisteita voi kerätä mainostajien sivuilta sivustoseurannan avulla. Puhujina Senior Platform Solutions Consultant Jani Lahtinen, sekä Account Manager Ville Virkkunen.
Avainsanat: Adform, 1st party ID, ID Fusion
Kumppani: Adform
Ensimmäinen sessio on aloittelijaystävällinen läpikäynti siitä, miten evästeet, eri selaimet ja yksityisyydensuoja toimivat mainosympäristössä. Kuuntelemalla tämän webinaarin opit perusteet eri evästetyypeistä ja selaimista, sekä kartutat ymmärrystä yksityisyyskäytäntöjen vaikutuksista mainonnassa. Puhujina Senior Platform Solutions Consultant Jani Lahtinen, sekä Account Director Juuli Pelkonen.
Avainsanat: Adform, evästeet, cookies, yksityisyys, gdpr, google
Kumppani: Adform