Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?

Vaikuttajamarkkinoinnin kriittiset numerot: alustus valmennukseen (28.2.2022)

Uunituoreen arvion mukaan vaikuttajamarkkinointiin käytetään Suomessa lähes 28 miljoonaa euroa vuodessa. Mutta mistä tietää, kuinka paljon vaikuttajamarkkinointiin pitäisi budjetoida rahaa? Kuinka asettaa yhteistyölle tavoitteet ja mittarit? Entä miten maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI? Tässä koulutuksessa avataan numeroita tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin takana.

Webinaari on itsenäinen alustus PING Akatemian neljän etävalmennuksen sarjaan keväällä 2022.

Kouluttaja: Pinja Orre

Avainsanat: marketing budget, markkinoinnin budjetointi, markkinoinnin mittaaminen, markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuus, vaikuttajamarkkinointi

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)