Vaikuttajamarkkinoinnin kriittiset numerot: alustus valmennukseen (28.2.2022)
Enrolment options
Vaikuttajamarkkinoinnin kriittiset numerot: alustus valmennukseen (28.2.2022)
Category
Influencer marketing
Uunituoreen arvion mukaan vaikuttajamarkkinointiin käytetään Suomessa lähes 28 miljoonaa euroa vuodessa. Mutta mistä tietää, kuinka paljon vaikuttajamarkkinointiin pitäisi budjetoida rahaa? Kuinka asettaa yhteistyölle tavoitteet ja mittarit? Entä miten maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI? Tässä koulutuksessa avataan numeroita tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin takana.
Webinaari on itsenäinen alustus PING Akatemian neljän etävalmennuksen sarjaan keväällä 2022.
Kouluttaja: Pinja Orre
Avainsanat: marketing budget, markkinoinnin budjetointi, markkinoinnin mittaaminen, markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuus, vaikuttajamarkkinointi