Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 2 (8.2.2022)
Marketing Finland Academy

Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 2 (8.2.2022)
Kategoria
Asiakaskokemus ja palvelumuotoilu
Haluatko tietää, mitä paljon puhuttu palvelumuotoilu oikeasti on? Tämä kolmen tiiviin webinaarin sarja avaa palvelumuotoilun perusasioita erityisesti viestinnän ja markkinoinnin alan ammattilaisille.
Osa 2: Asiakasymmärryksestä polkuihin ja persooniin
- Mitä palvelumuotoilija tarkoittaa asiakasymmärryksellä? Miten sitä kerätään?
- Miten ymmärrys tiivistetään? Mitä ovat persoonat ja asiakaspolut?
Kouluttaja: Elina Piskonen
Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaspolku, asiakasymmärrys, palvelumuotoilu, viestintä