Marketing Finland Academy

Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 1 (1.2.2022)

Haluatko tietää, mitä paljon puhuttu palvelumuotoilu oikeasti on? Tämä kolmen tiiviin webinaarin sarja avaa palvelumuotoilun perusasioita erityisesti viestinnän ja markkinoinnin alan ammattilaisille.

Osa 1: Palvelumuotoilun perusteet

Webinaarisarjan ensimmäisessä osassa keskitytään palvelumuotoilun perusteisiin ja siihen, mitä markkinointi- ja viestintäalalla työskentelevän tulee palvelumuotoilusta tietää. Tässä osassa käydään läpi myös muutamia käytännön asiakascaseja ja pureudutaan asiakaskokemuksen käsitteeseen.

  • Mitä palvelumuotoilu on? Mitä se ei ole? Mihin se pohjautuu?
  • Miten palvelumuotoilua voi hyödyntää markkinoinnin ja viestinnän kehittämisessä?
  • Miten asiakaskokemus ja palvelumuotoilu liittyvät toisiinsa?

Kouluttaja: Elina Piskonen

Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaspolku, asiakasymmärrys, palvelumuotoilu, viestintä

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)