Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 1 (1.2.2022)
Marketing Finland Academy

Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 1 (1.2.2022)
Kategoria
Asiakaskokemus ja palvelumuotoilu
Haluatko tietää, mitä paljon puhuttu palvelumuotoilu oikeasti on? Tämä kolmen tiiviin webinaarin sarja avaa palvelumuotoilun perusasioita erityisesti viestinnän ja markkinoinnin alan ammattilaisille.
Osa 1: Palvelumuotoilun perusteet
Webinaarisarjan ensimmäisessä osassa keskitytään palvelumuotoilun perusteisiin ja siihen, mitä markkinointi- ja viestintäalalla työskentelevän tulee palvelumuotoilusta tietää. Tässä osassa käydään läpi myös muutamia käytännön asiakascaseja ja pureudutaan asiakaskokemuksen käsitteeseen.
- Mitä palvelumuotoilu on? Mitä se ei ole? Mihin se pohjautuu?
- Miten palvelumuotoilua voi hyödyntää markkinoinnin ja viestinnän kehittämisessä?
- Miten asiakaskokemus ja palvelumuotoilu liittyvät toisiinsa?
Kouluttaja: Elina Piskonen
Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaspolku, asiakasymmärrys, palvelumuotoilu, viestintä