Trendit 2021: Tulevaisuuden kuluttaja (26.11.2020)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Millainen on vuoden 2021 kuluttaja? Tässä webinaarissa käydään läpi kuluttajien muuttunutta ostokäyttäytymistä sekä arvoja, jotka ostopäätöksiin vaikuttavat. Vastuullisuus ja ekologisuus korostuvat tulevaisuuden tuotekehityksessä, mutta miten näitä arvoja tuodaan markkinoinnissa esille? Kuluttajat odottavat suosikkibrändeiltään vastuullisia tekoja ja yhteiskunnallisia kannanottoja, mutta miten onnistuneesti otetaan kantaa ja osallistutaan yhteiskunnalliseen keskusteluun samalla vaalien brändimielikuvaa.
Kouluttajat: Mikko Hakkarainen, Minna Utriainen, Jenni Forsblom, Kirsi Rauhala
Avainsanat: company responsibility, consumer behaviour, FIN, future and trends, kuluttajakäyttäytyminen, sustainable, tulevaisuus ja trendit, vastuullinen markkinointi, yritysvastuu