Marketing Finland Academy

Podcasteista potkua markkinointiin (9.9.2020)

Miten Podcasteja voidaan hyödyntää markkinoinnin tukena? Tässä webinaarissa Suomen Podcastmedian Juhani ja Joona käyvät läpi Podcastin anatomiaa ja luovaa puolta: Missä tilanteissa podeja kuunnellaan ja miksi? Mihin kohtaan myyntisuppiloa podi soveltuu ja mihin se ei sovellu? Mitkä ovat yleisimpiä sudenkuoppia podin tekemisessä?

Kouluttaja: Juhani Pajunen, Joona Haarala

Avainsanat: myymäläsuunnittelu, communication, viestintä, company responsibility, content creation, sisällöntuottaminen, Covid-19, digital signages, digitaaliset näytöt, future and trends, tulevaisuus ja trendit, retail, vähittäiskauppa, social media, sosiaalinen media, sustainable, yritysvastuu

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)