Moderni markkinointi B2B-yrityksen myynnin ja brändin kasvattajana (31.3.2020)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Markkinoinnin rooli myynnin tekijänä ja yrityksen arvon kasvattajana korostuu digitalisoituneessa maailmassa. Tämä koko päivän webinaari on tarkoitettu niille, jotka haluavat ymmärtää paremmin modernin markkinoinnin mahdollisuuksia sekä sen roolin osana liiketoimintaa. Koulutuksen aikana perehdytään case-esimerkkien kautta markkinoinnin keinovalikoimaan sekä eri kanavien erityispiirteisiin.
Kouluttajat: Ritva Seppänen, Turkka Yli-Hakala, Riikka-Maria Lemminki, Pasi Saarinen, Lari Suomalainen
Avainsanat: brand marketing, brändimarkkinointi, brand safety, bränditurvallisuus, budget, budjetti, communication, viestintä, company responsibility, customer relationship, asiakkuudet, data, digital marketing, digitaalinen markkinointi, FIN, marketing technology, markkinointiteknologia, modern marketing, moderni markkinointi, sales funnel, myyntiputki, sustainable, yritysvastuu