Vaikuttajamarkkinointi: mittaaminen, osa 3 (19.4.2023)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Vaikuttajamarkkinointi: mittaaminen, osa 3 (19.4.2023)
Usein vaikuttajamarkkinoinnin mittarit pureutuvat vahvasti vaikuttajan sisällön ja kanavien lukuihin, mutta miten voimme mitata yhteistyön vaikutusta asetettuihin liiketoiminnan tavoitteisiin? Mitkä tavoitteet ovat sellaisia, joihin tulee valmistautua hyvissä ajoin ennen kampanjan alkua ja minkälaisia kriteereitä esimerkiksi myynnin seurannalla tulee olla?
Kouluttajat: Sarah Grünn, Ilkka Keskiväli
Avainsanat: asiakaslähtöisyys, data, kanavalähtöisyys, kohderyhmäajattelu, konseptisuunnittelu, kuluttajalähtöisyys, markkinoinnin mittaaminen, markkinointikanavat, mittaaminen, mittarit, myynnin seuranta, myyntidata, sisällöntuotanto, sisältösuunnittelu, strategia, tuloksellisuus, vaikuttajamarkkinointi, value-driven thinking