Vaikuttajamarkkinointi: konseptointi, osa 2 (16.3.2023)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Vaikuttajamarkkinoinnin sisältöjä voi ohjata kattokonsepti tai brändin ja vaikuttajan yhdessä ideoima jalkautus valituissa kohtaamispisteissä. Konsepti mahdollistaa erillisten vaikuttajasisältöjen sukunäköisyyden ja yhtenäisen viestin. Se tarjoaa yleisön lisäksi myös vaikuttajille enemmän tarttumapintaa itse brändiin, sen missioon ja arvoihin. Näin myös vaikuttajien sisältösuunnittelua ohjaa tunne ja sisällöillä voidaan tavoitella korkeampaa huomioarvoa.
Kouluttaja: Mikko Wivolin
Avainsanat: asiakaslähtöisyys, data, kanavalähtöisyys, kohderyhmäajattelu, konseptisuunnittelu, kuluttajalähtöisyys, markkinoinnin mittaaminen, markkinointikanavat, mittaaminen, mittarit, myynnin seuranta, myyntidata, sisällöntuotanto, sisältösuunnittelu, strategia, tuloksellisuus, vaikuttajamarkkinointi, value-driven thinking