Vaikuttajamarkkinointi: strateginen suunnittelu, osa 1 (16.2.2023)
Marketing Finland Academy

Vaikuttajamarkkinointi: strateginen suunnittelu, osa 1 (16.2.2023)
Kategoria
Vaikuttajamarkkinointi
Strateginen suunnittelu tukee toimenpiteiden suunnittelua sekä helpottaa tulevaisuuden päätöksentekoa. Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi onkin jo monelle tuttu aihe, mutta mitä vaikuttajamarkkinoinnin strateginen suunnittelu käytännössä tarkoittaa?
Koulutuksessa jaamme käytännön vinkkejä vaikuttajamarkkinoinnin strategiseen suunnitteluun sekä linjauksien tekoon.
Kouluttajat: Susanna Öster, Sarah Grünn
Avainsanat: asiakaslähtöisyys, data, kanavalähtöisyys, kohderyhmäajattelu, konseptisuunnittelu, kuluttajalähtöisyys, markkinoinnin mittaaminen, markkinointikanavat, mittaaminen, mittarit, myynnin seuranta, myyntidata, sisällöntuotanto, sisältösuunnittelu, strategia, tuloksellisuus, vaikuttajamarkkinointi, value-driven thinking