Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen (5.12.2023)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
'Mistä voi tietää, että vaikuttajat ovat oikeasti toimineet?' on yksi yleisimpiä vaikuttajamarkkinointiin liittyviä kysymyksiä. Alalla usein raportoidaan sitoutuneisuusaste sekä muita sisältökohtaisia tuloksia, mutta miten todentaa vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus liiketoiminnan tavoitteisiin? Toisin kuin luullaan, ratkaisuja todentamiseen on monia – tule kuulemaan parhaat vaihtoehdot ja valitse suosikkisi.
Koulutus on osa vaikuttajamarkkinointia käsittelevää kokonaisuutta, mutta toimii myös itsenäisenä tietoiskuna aiheesta.
Kouluttajat: Sarah Grünn von Walzel, llkka Keskiväli
Avainsanat: asiakaslähtöisyys, data, kanavalähtöisyys, kohderyhmäajattelu, konseptisuunnittelu, kuluttajalähtöisyys, markkinoinnin mittaaminen, markkinointikanavat, mittaaminen, mittarit, myynnin seuranta, myyntidata, sisällöntuotanto, sisältösuunnittelu, sosiaalinen media, strategia, tuloksellisuus, vaikuttajamarkkinointi, value-driven thinking