Vaikuttajamarkkinoinnin poikkeustilanteet (23.11.2023)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Miten turvaat, että käsitys yhteistyöstä ja sisältöjen käyttöoikeuksista on kaikilla osapuolilla sama? Mitä kompastuskiviä vaikuttajamarkkinoinnissa saattaa olla? Vaikuttajamarkkinoinnin suuren kasvun myötä myös erilaiset poikkeustilanteet ovat yleistyneet – tule paikalle, jotta osaat ennakoida erilaiset riskit ja kääntää ne jopa vahvuudeksi.
Koulutus on osa vaikuttajamarkkinointia käsittelevää kokonaisuutta, mutta toimii myös itsenäisenä tietoiskuna aiheesta.
Kouluttajat: Sarah Grünn von Walzel, Mikko Wivolin
Avainsanat: asiakaslähtöisyys, data, kanavalähtöisyys, kohderyhmäajattelu, konseptisuunnittelu, kuluttajalähtöisyys, markkinoinnin mittaaminen, markkinointikanavat, mittaaminen, mittarit, myynnin seuranta, myyntidata, sisällöntuotanto, sisältösuunnittelu, sosiaalinen media, strategia, tuloksellisuus, vaikuttajamarkkinointi, value-driven thinking