Course: Tekoäly markkinoinnissa – opi ja inspiroidu! | Marketing Finland Academy

  • Tervetuloa webinaariin!

    Kun luovuuden nimeen vannova Elina Bono sekä datan hyödyntämisestä myynnissä ja markkinoinnissa meritoitunut Mika Hyötyläinen yhdistivät ajattelunsa voiman, niin mitä muutakaan sopi odottaa kuin maailman ensimmäinen kamppis, jonka jokaisessa vaiheessa on hyödynnetty tekoälyä. Sherpa suunnitteli ja toteutti Nesteelle taktisen kampanjan, jonka tavoitteena oli kasvattaa Neste-äpin lataajamäärää. Yhteistyösopimus, insight, strategia, mediasuunnitelma, copy-tekstit ja visuaalinen ilme suunniteltiin eri tekoälyohjelmia hyödyntäen.

    ”Tekoälyn hyödyntäminen muuttaa jo nyt vauhdilla tapaamme tehdä työtä. Haluamme ehdottomasti olla mukana tässä muutoksessa. Tekemisemme pohjaa vahvasti digitaalisuuteen ja dataan, joten tekoälyn valjastaminen osaksi Nesteen markkinoinnin tekemistä on meille luonteva ja jännittävä askel. Ilman muuta uusimmat työkalut tulee valjastaa käyttöön saman tien. Miksi sahata puu pokasahalla, jos sen voi tehdä moottorisahalla?”
    Mika Hyötyläinen, Neste

    “Luovalle suunnittelulle tekoäly on ideoiden mahdollistaja. Ihmistä tarvitaan ajattelemaan, ohjaamaan, päättämään, tuntemaan. Parhaimmillaan tekoäly vapauttaa aikaa luovempiin ja strategisempiin ratkaisuihin. Kannustan kaikkia kokeilemaan ja testaamaan. Teknologian kehitysvauhdissa on pysyttävä mukana.”
    Elina Bono, Sherpa

    Tervetuloa inspiroitumaan ja oppimaan Elinan ja Mikan ajatuksista, näkemyksistä ja kokemuksista tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnissa. Luvassa isoa kuvaa ja käytännön vinkkejä!