Tervetuloa webinaariin!
Tervetuloa aistimaan vuoden 2024 markkinointituulia!
Vuoden ensimmäisessä webinaarissa keskustelemme siitä, mitkä asiat muovaavat markkinointia tulevaisuudessa ja mitä tuoreen markkinointibarometrin tulokset kertovat. Opit ymmärtämään, miten strateginen luovuus on avainasemassa tekoälyvallankumouksen aikana ja miten voit hyödyntää tätä yhdistämällä luovuuden ja teknologian voiman. Tekoäly tarjoaa mahdollisuuksia nyt kaikenkokoisille yrityksille.
Lisäksi pureudumme ostokäyttäytymisen ja kuluttamisen ajankuvan muutoksiin vuonna 2024, jotta voit ennakoida ja sopeutua muuttuviin asiakastarpeisiin. Saat myös vinkkejä siitä, minne markkinointieurot kannattaa tänä vuonna investoida. Koulutus tarjoaa sinulle arvokasta tietoa ja taitoja, jotka auttavat menestymään markkinoinnissa alkaneena vuonna.
Webinaarissa kuulemme alan asiantuntijoiden näkemyksiä ajankohtaisista teemoista: Riikka-Maria Lemminki (Marketing Finland) kertoo markkinointibarometrin tuloksista, Elina Bono (Sherpa) avaa strategisen luovuuden merkitystä tekoälyn aikana, Kari Tervonen (Omnicom Media Group) esittelee ostokäyttäytymisen muutoksia ja Antti Kallio (Dagmar) antaa suosituksia vuoden 2024 markkinointipanostuksiin.
-
Kesto 1 h 9 min.