Marketing Finland Academy

Kuluttajakäyttäytyminen ja markkinointi 2025 (29.1.2025)
Kategoria Trendit

Tässä webinaarissa luodaan katsaus mm. siihen, miten kuluttajien oletetaan käyttäytyvän vuonna 2025 globaalillakin tasolla. Puheenvuoron saavat Kantarin Nina Frosterus, Omnicomin Päivi Arffman-Koskinen sekä Pauligin Aliyar Hussain. Webinaarin jälkeen on lyhyt Q&A sessio, jossa sinulla on mahdollisuus kysyä kouluttajilta kysymyksiä suomeksi ja englanniksi. Voit halutessasi lähettää kysymyksesi ennakkoon: reetta.karjalainen@marketingfinland.fi

Avainsanat: trendit, ilmiöt, kuluttajakäyttäytyminen, tutkimus, aistimarkkinointi, multisensory marketing, ai-generated audience, tekoäly, asiakasymmärrys, kansainvälisyys, markkinoinnin psykologia

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)