Marketing Finland Academy

Tekoälyasetukset – mitä markkinoija saa ja voi tehdä? (6.2.2025)
Kategoria Juridiikka

Mitä tekoälyasetus tarkoittaa, ja miten se ennaltaehkäisee perusoikeusriskejä? Mitä asetuksen soveltamisalaan kuuluu ja mitä ei? Millaisia velvoitteita asetus asettaa eri toimijoille? Näihin kysymyksiin vastaa kognitiotieteilijä Anna-Mari Wallenberg Helsingin yliopistosta webinaariparin ensimmäisessä osassa.

Koulutuksessa perehdytään elokuussa 2024 voimaan tulleeseen tekoälyasetukseen ja sen keskeisiin periaatteisiin. Lisäksi tarkastellaan asetuksen tuomia velvoitteita ja niiden käytännön vaikutuksia eri tahoille.

Kouluttaja: Anna-Mari Wallenberg, Helsingin yliopisto

Avainsanat: AI, juridiikka, etiikka, tekoäly, sisällöntuotanto, ai act

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)