Tervetuloa webinaariin!
Tämä webinaari on tekoälywebinaarisarjan neljäs osa! Sarja tarjoaa perusteista lähtevän ja käytännönläheisen katsauksen siihen, mitä tekoälyn hyödyntäminen tarkoittaa markkinoijan ja viestijän työssä sekä miten sitä voi käyttää luovan työskentelyn tukena. Kuinka tehdä personoitua markkinointia tekoälyavusteisesti?
Webinaarissa syvennytään kohderyhmien segmentoinnin ja personoinnin merkitykseen sekä tekoälyavusteisten työkalujen tarjoamiin mahdollisuuksiin.
Webinaarisarjan osat ovat seuraavat:
- 4.3.2025 Tekoälyn perusteet ja luovan työn työkalut
- 11.3.2025 Tekoäly tekstintuotannossa ja tarinankerronnassa
- 9.4.2025 AI ja hakukoneiden muutokset
- 16.4.2025 Tekoälyn luomat kohderyhmät
- 29.4.2025 Generatiivisen tekoälyn visuaaliset sovellukset markkinoinnissa
Tämä webinaarisarja on osa MFamk-SuperDigital-hanketta, jota Euroopan unioni osarahoittaa. Hankkeen toteutuksesta vastaavat Kajaanin ammattikorkeakoulu, Satakunnan ammattikorkeakoulu ja Marketing Finland. Hankkeen aikana luomme myös kaikille avoimia verkko-opintokokonaisuuksia. Kurssien valmistumisesta tiedotetaan Marketing Finlandin kanavilla keväällä 2025, joten pysy kuulolla ja seuraa uutiskirjeitämme!
-
- 00:00:00-00:03:08 Johdanto webinaariin ja puhujan esittely?
- 00:03:09-00:05:15 Miksi kohderyhmät ovat tärkeitä juuri nyt?
- 00:05:16-00:10:52 Mikä on kohderyhmiin perustuva ajattelu?
- 00:10:53-00:21:24 Miten tekoäly analysoi kohderyhmiä?
- 00:21:25-00:28:29 Henkilökohtaistaminen tekoälyn avulla
- 00:28:30-00:38:45 Esimerkkejä tekoälyn luomista kohderyhmistä
- 00:38:46-00:44:40 Yksityisyyden suoja ja tekoälymarkkinointi
- 00:44:41-00:46:40 Yhteenveto
- 00:46:41-00:58:52 Kysymykset