Immersiivinen markkinointi - rakenna vaikuttavia kokemuksia (10.9.2025)
Marketing Finland Academy

Tässä webinaarissa kuulet, miten teknologia, elämyksellisyys ja tarinankerronta yhdistyvät markkinoinniksi, joka tempaisee ihmisen mukaan ja jättää pysyvän muistijäljen. Näet esimerkkejä ja saat käytännön vinkkejä osallistavien ja vaikuttavien brändikokemusten rakentamiseen. Miten luodaan markkinointia, joka ei vain näy – vaan tuntuu?
Tule kuulemaan, miten immersiivinen markkinointi luo vaikuttavia kokemuksia vaikuttavia tunnejälkiä, jotka jäävät mieleen. Tässä inspiroivassa webinaarissa Pauli Waroma näyttää, kuinka brändi voi rakentaa vahvan, osallistavan yhteyden yleisöönsä.
Avainsanat: Immersiivinen markkinointi, brändikokemus, osallistavuus, tarinankerronta, elämyksellisyys, teknologia, vaikuttavuus, tunnejälki, inspiraatio
Kouluttaja: Pauli Waroma, Kultainen Sherpa