Registreringsalternativ

Tuloksia monikanavaisella vaikuttajamarkkinoinnilla (1.11.2022)

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä on viimeisten vuosien aikana ollut kovassa kasvussa. Pelkästään Suomessa vaikuttajamarkkinointiin panostettiin IAB:n mukaan jo yli 39 miljoonaa euroa. Vaikuttajamarkkinoinnin löytäessään tiensä markkinoinnin vuosibudjetteihin nousee sen tuoman kaupallisen hyödyn todentaminen entistä keskeisempään rooliin. Onko kyseessä vain kivaa pöhinää vai voidaanko sillä kasvattaa myös brändiä ja liiketoimintaa? Entäpä mihin eri käyttötarkoituksiin vaikuttajamarkkinointia on mahdollista hyödyntää?

Kouluttajat: Joona Haatainen, Lauri Talja

Avainsanat: digitaalinen markkinointi, influencer, markkinointiviestintä, monikanavainen markkinointi, some, sosiaalinen media, strategia, vaikuttajamarkkinointi

Självregistrering (Student)
Självregistrering (Student)