Marketing Finland Academy

Tehotunti 3: Personointi johtaa ostopolkua - ei seuraa sitä (1.4.2026)

Menestyminen nykypäivän kilpailuilla markkinoilla ei pelkästään hinnasta kiinni, sillä asiakaskokemus on kaupantekijöiden kuningas. Koska 80 % asiakkaista asettaa kokemuksen etusijalle, saumattomat ja personoidut vuorovaikutukset ratkaisevat, kuka voittaa asiakkaan puolelleen. Osallistu koulutukseen ja opi strategioita, työkaluja ja teknologioita, joilla viet asiakaskokemuksesi uudelle tasolle ja saat asiakkaasi palaamaan yhä uudelleen.

Kouluttaja: Mikko Hämäläinen, Druid Oy

Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, personointi, data-analytiikka, monikanavainen viestintä, suostumusten hallinta, asiakasdata, asiakaspolku, markkinointi, liiketoimintajohto, digitaalinen palvelu, koulutus, strategia, asiakassitouttaminen, kilpailuetu

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)