Marketing Finland Academy

Trendit ja ilmiöt 2026 - LIVE STREAM (16.1.2026)

Tervetuloa kuulemaan, miltä markkinoinnin vuosi 2026 näyttää!

Aamun aikana pureudumme vuoden 2026 suurimpiin murroksiin datasta psykologiaan ja teknologiakaaoksesta ihmislähtöiseen kilpailuetuun. Ohjelmassa kuullaan tuoreita ilmiöitä, näkemyksiä ja nopeita uutiskatsauksia sekä syvennytään siihen, miten markkinointi, media ja kuluttajakäyttäytyminen ovat muuttumassa. Huipennuksena paneelikeskustelu kokoaa yhteen alan edelläkävijät pohtimaan, millä ratkaisuilla markkinoilla erotutaan – ja kuka lopulta voittaa pelin seuraavaksi.

Puhujat: Kari Tervonen, Omnicom Media Group Finland Oy; Markus Kivikangas, Steinheide Oy; Saara Kemiläinen, Nitro Group Oy ja Maria Kangaskortet, Vaikuttaja

Avainsanat: markkinointi 2026, markkinoinnin trendit, datan murros, kuluttajakäyttäytyminen, psykologia markkinoinnissa, teknologiakehitys, media-alan muutos, kilpailuetu, brändistrategia, ilmiöennakointi, trendianalyysi, ihmislähtöisyys, päätöksentekomekanismit, markkinoinnin tulevaisuus, teknologia kaaos, asiakasymmärrys, markkinointistrategia, toimialojen murros, paneelikeskustelu, markkinan voittajat

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)