Asiakasymmärryksestä onnistuneeseen markkinointiin (22.9.2020)
Registreringsalternativ

Asiakasymmärryksestä onnistuneeseen markkinointiin (22.9.2020)
Kategori
Kundupplevelse och tjänstedesign
Onnistuneen markkinoinnin takana on aina asiakkaan tunteminen ja ymmärtäminen. Asiakasymmärrystä voidaan kasvattaa joko syvähaastatteluilla ja asiakaskuuntelulla, jolloin saadaan arvokasta kvalitatiivista dataa kohderyhmästä. Myös numeraalinen – kvantitatiivinen – tieto ja data on arvokasta ja sitä analysoimalla voidaan oppia paljon asiakassegmenteistä.
Kouluttajat: Heidi Vidgren, Minna Utriainen, Tom Berg
Avainsanat: Avidly, consumer behaviour, kuluttajakäyttäytyminen, covid-19, CRM, customer experience asiakaskokemus, customer relationship, asiakkuudet, customer understanding, asiakasymmärrys