Tästä kategoriasta löytyvät globaaliin ja kansainväliseen markkinointiin ja viestintään liityvät koulutukset.

 

Travel marketing: creativity, experience, channels (24.5.2023)

Viime aikojen maailman tilanne on muuttanut matkailua ja matkailumarkkinointia merkittävästi ja pakottanut alan yritykset innovoimaan uusia ratkaisuja toimialan elinvoimaisuuden ylläpitämiseksi. Tässä webinaarissa saamme ideoita matkailun digikehittämiseen, vastuullisuuden huomioimiseen ja virtuaalisten elämysten tuottamiseen.

The recent world situation has changed tourism and tourism marketing significantly and forced companies in the field to innovate new solutions to maintain the industry's vitality. In this webinar, we will get ideas for the digital development of tourism, taking responsibility into account and producing virtual experiences.

The webinar will be held in Finnish and in English.

Kouluttajat/Speakers: Kaisa Kosonen, Vesa Vuorinen, Agnieszka Olek, Paul Swallow, Julio E. Jiménez Novella

Avainsanat/Keywords: creativity, digikehitys, elämys, experience, kansainvälisyys, luovuus, matkailu, matkailumarkkinointi, tourism, travelling, Virtuaalimatkailu, VR

Markkinointi ja globaalissa kilpailussa menestyminen (2.6.2022)

Markkinointi käsitetään valitettavasti liian monissa suomalaisyrityksissä edelleen tukitoiminnoksi, jonka tehtävänä on lähinnä mainonta sekä myyntiä eri tavoilla tukevan materiaalin tuottaminen. Maailma ympärillämme on kuitenkin nopeasti muuttumassa ja kansainvälistymisen ovet ovat auki.

Kouluttaja: Jenna Vaartimo

Avainsanat: asiakaskokemus, asiakasymmärrys, globaali, strategia

Marketing in Middle East and Africa (5.5.2021)

In this webinar, our expert discussed the business environment and marketing trends in Middle East and Africa.

Speaker: Tomi Saikkonen

Keywords: africa, globaali, global, international, international marketing, kansainvälinen, kv, kv-markkinointi, Markkinoinnin automaatio, midlle east

B2B Marketing and Communications in China (8.4.2021)

Does your Chinese branch have a clear and efficient marketing strategy locally in China? China is one of the most important emerging markets for international companies especially during/after the pandemic. It also has its very own unique and overwhelming marketing landscape. From brand image building to new local leads collections, B2B businesses need to first understand the fundamental strategies, principles, tactics, and solutions in order to aim for real growth.

Speaker: Rixin Jiang

Keywords: b2b, b2b communications, b2b marketing, b2b markkinointi, china, globaali, global marketing strategy, international, kansainvälinen, Kansainvälinen markkinointi, Kiina, kv, marketing strategy, markkinointi kiinassa, media landscape

Marketing and Business Culture in Latin America (22.10.2020)

What are the trending behaviours in marketing for Latin American companies and consumers? What market places are they more receptive to? How to connect with Latin American Culture whether to land lasting business relations or sale products to consumers?

Speaker: Daniel Laurean

Keywords: business culture, kulttuuri, ENG, global marketing, kansainvälinen markkinointi, kansainvälinen markkinointi, social media, sosiaalinen media