Tästä kategoriasta löytyvät koulutukset, jotka eivät suoraan sovi muiden kategorioiden alle.

 

Markkinointiala tarjoaa herkullisia näköalapaikkoja ja urapolkuja erilaisiin yrityksiin ja organisaatioihin, niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin. Tämän päivän webinaarissa kuulemme Duunitorin Pohjoismaiden markkinointijohtajan Saara Holman uratarinan ja opimme, mitkä tekijät ovat olleet avainasemassa hänen urapolullaan ja markkinoinnissa yleensä. Puheenvuoron saa myös uraohjaaja ja psykologi Päivi Montgomery, joka antaa sinulle parhaat käytännön vinkit oman urapolun rakentamiseen ja unelmaduunin löytämiseen.

Kouluttajat: Saara Holma ja Päivi Montgomery

Avainsanat: ura, urapolku, rekrytointi, työelämä

Mitä onnistunut rekrymarkkinointi vaatii? Tässä webinaarissa opit:

• Miten markkinoinnin 4P:tä pätevät myös rekrymarkkinoinnissa?
• Miten välttää rekrymarkkinoinnin latteudet ja erottua työnantajien joukosta?
• Miten tavoittaa passiiviset työnhakijat ja varmistaa työvoiman saatavuus?

Perehdymme myös siihen, miten kohdata työnhakijat inhimillisesti, puhuttelevasti ja mikä työnhakijoita oikeasti kiinnostaa?

Kouluttajat: Lauri Vaisto, Mikko Martikainen

Avainsanat: rekrymarkkinointi, rekrytointi

Opettaja
Mia Lehto

Webinaarissa esitellään eri työtehtäviä Amazonin ekosysteemissä, joita markkinoinnin ja viestinnän opiskelijat voisivat tehdä tulevissa työpaikoissa ja työtehtävissä. Käymme läpi konkreettisia esimerkkejä Amazonissa myyvien yritysten viestinnän ja mainonnan suunnitelmista ja toteutuksista. Tule mukaan!

Kouluttajat: Emilia Honkanen, Laura Nyyssölä

Avainsanat: Amazon, verkkokauppa

Opettaja
Mia Lehto

Tässä webinaarissa suosittu puhuja Erkki Salo antaa eväitä hyvän pitchauksen rakentamiseen. Webinaarissa käsitellään pitchauksen kannalta tärkeitä elementtejä, kuten:

  • Valmistautuminen
  • Mitä ja kenelle - kohdeyleisö
  • Tila ja tilanne
  • Aito suhde pitchattavaan asiaan
  • Yhteyden rakentaminen yleisöön
  • Tunnetilat - jännityksen hyödyntäminen voimavarana

Kouluttaja: Erkki Salo, John Nurmisen Säätiö

Avainsanat: esiintyminen, pitchaaminen, puhetaito

Opettaja
Mia Lehto

Tule mukaan oppimaan tarinallistamista varainhankinnan näkökulmasta! Tässä webinaarissa varainhankinnan asiantuntija Pertti Keinänen kertoo, kuinka yksityishenkilöiden tai yritysten kukkaronnyörit avataan yleishyödyllisiin tarkoituksiin.

Kouluttaja: Pertti Keinänen

Avainsanat: tarinallistaminen, varainhankinta

Opettaja
Mia Lehto

The skills of the Future for Marketing and Data professionals

Content: 

  • The current and near skills landscape for Marketing and Data professionals: highly-in demand skills, cutting-edge skills, fundamental skills
  • What are practices world-class companies have, what skills do they look for in leads?
  • How to embed Continuous Learning in your organization?

Speaker: Maria Krajewska-Olkkonen

Keywords: growth, johtaminen, kasvu, skills, taidot

Opettaja
Mia Lehto

Minkälainen on toimiva CRM yritykselle?

CRM, eli asiakkuudenhallinta on parhaimmillaan tehokas aktiivisessa työssä asiakassuhteiden parissa. Tervetuloa  kuulemaan tallenteessa kilpailukykyisen yrityksen CRM -määrittelystä monipuolisesti ja kattavasti. Tämän tallenteen katsottuasi tiedät, minkälaiset ominaisuudet tekevät yrityksesi CRM:stä huippuunsa viritetyn ja yritystä paremmin palvelevan.

Kouluttaja: Tom Berg

Avainsanat: asiakasdata, CRM, crm-määrittely, hankintakriteerit

Opettaja
Mia Lehto

"One size won´t fit all." Luovan työn hinnoittelu ei ole helppoa. Toisen tunti on toisen kolme. Miten löytää palveluntarjoajien kanssa molempia osapuolia innostavat hinnoittelumallit, välttää maksamasta tyhjästä ja kehittää yhteistyötä osin tulospohjaisella hinnoittelulla?

Kouluttaja: Petri Matero

Avainsanat: hinnoittelu, hinta, markkinoinnin hinnoittelu, markkinointipalvelut, pricing

Opettaja
Mia Lehto

Kouluttajat: Lauri Sipilä, Pirkko Paakkari, Rauli Elenius

Avainsanat: lääke, lääkeamarkkinointi, lääketeollisuus, medicine, pharma

Opettaja
Mia Lehto

Markkinointi on investointi joka luo kasvua, mutta takaisinmaksuaika on pitkä. Kasvunopeuden maksimointi ja etenkin pitkäaikaisen tuoton maksimointi brändiä rakentamalla edellyttää etupainotteisia investointeja, jolla voi olla negatiivinen vaikutus brändin kassavirtoihin.

Kouluttaja: Antti Kaihlanen, Anssi Mäkelä

Avainsanat: budget, budgeting, budjetti, financing, growth, markkinointibudjetti, rahoitus

Opettaja
Mia Lehto

Minkälaista osaamista nykyajan organisaatio tarvitsee? Omistajat, johtoryhmät ja asiantuntijat ovat monessa mielessä uuden edessä. Koronan vauhdittama digiloikka ja etätyön vakiintuminen, pandemiasta johtuva epävarma taloustilanne ja valtion vahva mukaantulo liiketoiminnan sääntelyyn ovat luoneet uuden tilanteen. Nyt vaaditaan vanhasta pois oppimista, uusien näkökulmien hyväksymistä ja ennen kaikkea oman toiminnan ja osaamisen uudelleenarviointia. Tässä webinaarissa asiantuntijarekrytoinnin ammattilaiset valottavat ja jakavat oman näkemyksensä siitä, minkälaisia taitoja tulevaisuuden työelämässa vaaditaan.

Kouluttajat: Markku Kaijala, Outi Impivaara

Avainsanat: HR, kyvykkyys, osaaminen, rekrytointi, taidot

Opettaja
Mia Lehto

Digitaalisaatio, alustatalous ja nyt koronapandemia ovat muuttaneet kulutuskäyttäytymistämme merkittävästi ja tilausperusteidten palveluiden kasvutahti on ollut hurjaa. Tässä webinaarissa asiantuntijamme käy läpi tilaustalouden perusperiaatteita ja antaa täsmävinkkejä liiketoiminnan, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin kehittämiseen.

Kouluttaja: Matias Suhonen

Avainsanat: subscription model, tilauspohjainen, liiketoiminta, tilaustalous

Opettaja
Mia Lehto

What skills will be required from marketers in the future? In this webinar, our partner from Growth Tribe presents the results of their Future Skills research and explains what these mean for advertisers.

Speaker: Maria Krajewska-Olkkonen, Managing Director at Growth Tribe Academy

Keywords: agile, exclude-tag, growth hacking, kasvuhakkerointi, ketterät menetelmät, markkinoinnin johtaminen

Opettaja
Mia Lehto

Asiantuntijat eri organisaatioista jakavat näkemyksiään siitä, miltä maksaminen tulevaisuudessa näyttää ja mitkä ovat maksamisen trendit.

Kouluttajat: Kari Kemppainen, Markus Laurio

Avainsanat: kuluttajakäyttäytyminen, maksaminen, onlinemyynti, verkkokauppa, verkkomyynti

Opettaja
Mia Lehto

LinkedIn Marketing Labs offwers a step-by-step learning paths for running ad campaigns and to get started. To access courses and the LinkedIn Campaign manager you need to have LinkedIn account.

Keywords: LinkedInmarketing labstoolbox

Opettaja
Mia Lehto

Google Skillshop (previously Academy for Ads) is a learning platform where you find video trainings for Google products. With these online training you can develop skills for Google workplace tools.

Keywords: Google, google tools, SEM, shopping, YouTube

Opettaja
Mia Lehto

Facebook Blueprint is an e-learning platform that offers 90 courses on Facebook and Instagram advertising. Most of them can be taken in 15-50 minutes. To sign on you need to have the Facebook account.

Opettaja
Mia Lehto

Kouluttaja: Annukka Pokki

Avainsanat: myymäläsuunnittelu, communication, viestintä, company responsibility, content creation, sisällöntuottaminen, covid-19, digital signages, digitaaliset näytöt, future and trends, tulevaisuus ja trendit, retail, vähittäiskauppa, social media, sosiaalinen mediasustainable, yritysvastuu

Opettaja
Mia Lehto

Mitä on onnistunut HR-markkinointi ja miten sitä tehdään? Miten luodaan työnantajamielikuva, joka houkuttelee oikeanlaisia osaajia? Tässä webinaarissa tutustutaan HR-markkinointiin headhunterin näkökulmasta ja käydään läpi onnistuneen HR-markkinoinnin tekijöitä.

Kouluttajat: Markku Kaijala, Mikko Bäckström

Avainsanat: FINHR marketing, HR-markkinointi, marketing psychology, markkinointi psykologia, työnantajabrändi, työnantajamielikuva

Opettaja
Mia Lehto