Markkinoinnin rooli liiketoiminnan kasvattajana (15.6.2022)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Maailman muuttuessa ympärillä pitää myös yritysten ja niiden markkinoinnin tekemisen uudistua. Miten muuttuva maailma pitää kohdata ja miten markkinointijohto voi valjastaa muutoksen liiketoiminnan kasvun ajuriksi? Muuttuvan markkinoinnin ajankohtaisseminaarisarjassa keskitymme näihin kysymyksiin paneelikeskustelujen kautta.
Ensimmäisen seminaarin aiheena on markkinoinnin mittarit liiketoiminnan ohjauksessa ja yritysjohdon työkaluna.
Kouluttajat: Jani Halme, Jarmo Lipiäinen, Rami Kittilä, Miska Rajasuo, Teemu Suutari, Antti Kallio
Avainsanat: liiketoiminnan mittarit, markkinoinnin mittaaminen, markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuus, markkinoinnin mittarit, Markkinoinnin tulosten mittaaminen, mittaaminen, mittarit, round table, muutos, liiketoiminta, johtaminen, mittaaminen, mittarit, data, luovuus