Näin hyödynnät videomarkkinointia ostopolun eri vaiheissa (29.4.2022)
Marketing Finland Academy

Näin hyödynnät videomarkkinointia ostopolun eri vaiheissa (29.4.2022)
Kategoria
Digitaalinen markkinointi ja mainonta
Videoiden käyttö on klassisesti painottunut ostopolun alkuvaiheeseen tunnettuuden lisäämiseen. Videon ollessa ylivoimainen tunteiden välittäjä, tiedon tiivistäjä ja huomion herättäjä sitä kannattaa kuitenkin hyödyntää ostopolun kaikissa vaiheissa.
Tässä webinaarissa käydään läpi ostopolun eri vaiheiden kautta videoiden rooli, minkälaiset videotyypit tyypillisesti toimivat, sopivimmat jakelukanavat ja mitä videoissa kannattaa mitata. Webinaarin jälkeen osaat suunnitella tuloksellisemmin videomarkkinointia ostopolun avulla.
Kouluttaja: Tapio Haaja
Avainsanat: mainosvideo, markkinoinnin mittaaminen, markkinoinnin tulosten mittaaminen, ostopolku, video, videomainonta, videomarkkinointi