Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?

Myyntifunneli 3: asiakkaan sitouttaminen (16.5.2023)

Opettaja Mia Lehto

Lojaliteetti- eli kanta-asiakasohjelmien tehtävä ei ole tarjota alennusta tai bonusta, vaan tarjota brändistä johdettua, merkityksellistä ja kumuloituvaa arvoa asiakkaille. Uskolliset asiakkaat tuovat 70-80% liikevaihdosta ja ovat ainoa syy brändin olemassaololle, siksi heidät tulee huomioida ja palkita heille relevantilla tavalla.

Kouluttaja: Olli Kallioinen

Avainsanat: asiakasarvo, asiakaskokemus, asiakaspolku, asiakassuhde, asiakasymmärrys, asiakkuus, bonusohjelma, brändi, digimarkkinointi, digitaalinen markkinointi, jälkihoito, kanta-asiakasohjelma, lojaliteetti, markkinointi, myynti, myyntifunneli, ostaminen, ostopolku strategia, sitouttaminen

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)