Myyntifunneli 2: digitaaliset asiakaspolut (4.5.2023)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Olet varmasti huomannut, että vanhat markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet ovat käyneet tehottomiksi? Yrityksesi markkinointi ja myynti vaatii nyt täyden huomiosi. Asiakaspolku on siirtynyt verkkoon, se on lähes 30 kosketuspintaa pitkä ja asiakas haluaa kulkea tuota polkua kaikessa rauhassa ilman, että hän joutuu kontaktoimaan yrityksesi myyjää. Nyt on aika kuopata perinteinen markkinoinnin vuosikello ja alkaa rakentaa digitaalisia asiakaspolkuja. Asiakaspolkujen avulla teet asiakkaan matkan prospektista liidiksi, liidistä diiliksi ja diilistä suosittelijaksi mahdollisimman helpoksi ja tehokkaaksi.
Kouluttaja: Jonna Lönnroth
Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaspolku, asiakassuhde, asiakasymmärrys, asiakkuus,digimarkkinointi, digitaalinen markkinointi, jälkihoito, lojaliteetti, markkinointi, myynti, myyntifunneli, ostaminen, ostopolku strategia, sitouttaminen