Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 1 (14.9.2022)
Marketing Finland Academy

Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 1 (14.9.2022)
Kategoria
Analytiikka, data ja mittaaminen
Mistä markkinoinnin tuloksellisuudessa on oikein kyse ja miksi se on tärkeää? Webinaarisarjan ensimmäisessä osassa käydään läpi, mitä markkinoinnin tuloksellisuus käytännössä tarkoittaa ja mitä sen osoittaminen merkitsee markkinoinnin roolin suhteen yrityksessä. Kuulet myös käytännön läheisiä tarinoita markkinoinnin tuloksellisuusajattelun viemisestä kahteen organisaatioon.
Kouluttaja: Mika Hyötyläinen
Avainsanat: markkinoinnin mittaaminen, markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuus, markkinoinnin tulosten, mittaaminen, mittaaminen, tuloksellisuus