Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?

Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 1 (14.9.2022)

Mistä markkinoinnin tuloksellisuudessa on oikein kyse ja miksi se on tärkeää? Webinaarisarjan ensimmäisessä osassa käydään läpi, mitä markkinoinnin tuloksellisuus käytännössä tarkoittaa ja mitä sen osoittaminen merkitsee markkinoinnin roolin suhteen yrityksessä. Kuulet myös käytännön läheisiä tarinoita markkinoinnin tuloksellisuusajattelun viemisestä kahteen organisaatioon.

Kouluttaja: Mika Hyötyläinen

Avainsanat: markkinoinnin mittaaminen, markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuus, markkinoinnin tulosten, mittaaminen, mittaaminen, tuloksellisuus

 

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)