Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 3 (28.9.2022)
Marketing Finland Academy

Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 3 (28.9.2022)
Kategoria
Analytiikka, data ja mittaaminen
Mitä digitaalisen markkinoinnin mittaamisessa tulee huomioida tänä päivänä? Tässä osiossa käydään läpi lainsäädäntöä ja muuttunutta tilannetta evästeiden osalta sekä kuinka avainmittaristo sekä sivustojen tai sovellusten mittaamisen toteutus tulisi tehdä. Lisäksi otetaan kantaa mm. Google Analyticsin uuteen 4 versioon sekä katsotaan konkreettisia esimerkkejä suoraan käyttöliittymästä.
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: markkinoinnin mittaaminen, markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuus, markkinoinnin tulosten mittaaminen, mittaaminen, tuloksellisuus