Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 5 (12.10.2022)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Datavisualisointikoulutus päättäjille ja tiedon tuottajille -koulutuksessa opit, miten datavisualisointi mahdollistaa tiedon analysoinnin tavalla, joka parantaa päätöksentekoa, mutta tekee myös tiedon jakamisesta koko organisaatiolle ja sidosryhmille helpompaa ja ymmärrettävämpää. Koulutus sisältää esimerkkejä, miten datavisualisointi kääntää usein vaikeasti hahmotettavat datakokonaisuudet uusiksi oivalluksiksi. Koulutuksen jälkeen ymmärrät, miten voit hyödyntää datavisualisointia omassa työssäsi. Koulutus on sopiva kaikille, jotka sekä tekevät päätöksiä että tuottavat tietoa päätöksenteon polttoaineeksi.
Kouluttaja: Emilia Lillberg
Avainsanat: asiakasdata, datan analysointi, datan mallinnus, datavisualisointi, markkinoinnin mittaaminen, markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuus, markkinoinnin tulosten mittaaminen, mittaaminen