Kanavakohtaista ja erottuvaa sisällöntuotantoa (11.11.2020)
Marketing Finland Academy

Kanavakohtaista ja erottuvaa sisällöntuotantoa (11.11.2020)
Kategoria
Digitaalinen markkinointi ja mainonta
Millainen sisältö toimii ja puhuttelee, riippuu aina siitä kanavasta, jossa se julkaistaan. Se mikä herättää huomion Instagrammissa, ei toimi uutiskirjeessä. Tässä webinaarissa tutustumme eri kanavien sisältöstrategisiin eroihin. Luo sisältöä, jotka aidosti koskettaa, kiinnostaa ja erottuu juuri siinä kanavassa, jossa se julkaistaan!
Kouluttajat: Ulla Ristkari-Ryynänen, Piritta Seppälä
Avainsanat: audio search, äänihaku, audiohaku, blog, blogi, content creation, sisällöntuottaminen, content marketing sisältömarkkinointi, Facebook, FIN, inbound marketing, inbound markkinointi, Instagram, LinkedIn, Search Engine Optimization, SEO, hakukoneoptimointi, social media, sosiaalinen media, Twitter, WhatsApp, YouTube