Tunnetta brändiin (10.11.2020)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Kiihtyvällä vauhdilla mekanisoituva ja digitalisoituva maailma kaipaa inhimillisiä brändejä ja aitoa yhteyttä. Tämä tulee olemaan tulevina vuosina yksi tärkeimmistä kilpailueduista. Tässä webinaarissa Petri Matero lähestyy segmentointia, targetointia ja positiointia mm. musiikin, populaarikulttuurin ja tuotteiden luomien sukupolvikokemusten kautta. Miten siirretään tunteita markkinoinnissa vuosikymmeneltä toiselle? Miten rakennetaan inhimillisiä brändipersoonia ja asiantuntijoita?
Kouluttaja: Petri Matero
Avainsanat: Brand building, brändin rakentaminen, brand marketing, brändimarkkinointi, consumer behaviour, kuluttajakäyttäytyminen, creativity, luovuus, digital marketing, digitaalinen markkinointi, FIN, marketing psychology, markkinointi psykologia