Registreringsalternativ

Vastuullisuus vyöryi mainontaan – mikä erottaa etusivun sanahelinän ja viherpesun kestävästä markkinoinnista? (21.10.2020)

Lärare Mia Lehto

Ilmastonmuutos painaa nyt markkinoinnissa suurimpana muutosvoimana. Vastuullisuudesta on tullut mainonnassa arkipäivää ja liki jokainen brändi ilmoittaa nyt kilpaa olevansa 'sustainable', kestävyyden asialla. Hyvien tekojen toitottaminen jää vaikutuksiltaan kuitenkin pinnalliseksi, mikäli kampanjat jäävät yksittäisiksi lähdöiksi eivätkä kumpua yrityksen tai brändin strategiasta.

Kouluttajat: Petteri Lillberg ja Riku Mattila

Avainsanat: brand marketing, brändimarkkinointi, company responsibility, FIN, future and trends, tulevaisuus ja trendit, sustainable, yritysvastuu

Självregistrering (Student)
Självregistrering (Student)