Google Tag Manager 2020 (20.10.2020)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Google Tag Manager - nykyaikainen ja kustannustehokas tapa erilaisten markkinoinnissa tarvittavien koodien hallintaaan • Google Marketing Platform järjestelmät, niiden keskinäinen linkitys sekä linkitys mainonnanhallinnan järjestelmiin • Mitä Google Analytics mittaa oletusarvoisesti? • Tietosuoja ja tietosuojavaltuutetun nykylinjaus: evästeilmoitus ja evästeiden hallinta • Tag Managementin periaatteet ja vaikutus datan määrään sekä laatuun • Google Tag Managerin asennus ja varautuminen konversio-optimointiin (Google Optimize) • GTM käyttöoikeuksien ja julkaisuprosessin parhaat käytännöt • Erilaiset muuttujat (variables), tägit (tags) ja laukaisusäännöt (triggers).
Kouluttaja: Petri Mertanen
Avainsanat: ePrivacy and cookies, ePrivacy ja evästeet, FIN, Google Analytics, Google marketing platform, Google markkinointi alusta, Google Tag Manager, Google työkalut, tags, tagit