Markkinointipsykologian ABC (28.5.2020)
Marketing Finland Academy

Markkinointipsykologian ABC (28.5.2020)
Kategoria
Markkinoinnin psykologia
Psykologia on tiede, joka tutkii ihmisten tunteita, ajattelua ja käyttäytymistä. On siis helppo ymmärtää, miksi psykologinen osaaminen on oleellista tuloksellisen ja tehokkaan markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa. Mutta mitä tietoa on olemassa markkinoinnin psykologisista mekanismeista? Tässä koulutuksessa syvennymme markkinointipsykologian eri hyödyntämismahdollisuuksiin tutkitun tiedon, käytännön esimerkkien ja itsenäisesti tehtävien harjoitusten kautta.
Kouluttajat: Markus Kivikangas, Petri Matero
Avainsanat: brand loyalty, brändiuskollisuus, consumer behaviour, kuluttajakäyttäytyminen, FIN, marketing psychology, markkinointi psykologia