Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?

Viestintä ja markkinointi aivojen näkökulmasta (20.5.2020)

Aivot ja niiden toiminta ovat kaiken inhimillisen viestinnän pohja. Valtaosa aivojen toiminnasta ja viestinnän vaikutuksista on kuitenkin tiedostamatonta ja jää normaalin viestinnän suunnittelun ulkopuolella. Kuitenkin tämän tiedostamaton osa vaikuttaa ratkaisevasti siihen, miten mainos toimii tai viestintä ymmärretään. Tässä webinaarissa tulemme käsittelemään kuinka tätä vaikutusta voidaan mitata nopeasti ja kustannustehokkaasti, sekä miten tiedostamattoman mielen lainalaisuuksia voidaan hyödyntää viestinnässä ja markkinoinnissa.

Kouluttajat: Markku Villman, Markus Kivikangas

Avainsanat: communication, viestintäFIN, marketing indicators, markkinoinnin mittarit, marketing psychology, markkinointi psykologia

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)