Elämä evästeettömässä maailmassa (6.5.2020)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Vuonna 2022 Firefox, Explorer, Safari ja Google -selaimissa kolmannen osapuolen evästeiden käyttö tulee olemaan rajoitettua, joka tulee vaikuttamaan merkittävästi digimarkkinointiin sekä markkinoinnin kohdentamiseen. Tässä koulutuksessa käymme läpi mistä evästeissä on kyse, mitä toimenpiteitä tulisi lähteä tekemään ennen muutoksen astumista voimaan sekä millä tavalla markkinointi tulee muuttumaan evästemuutoksen myötä.
Kouluttajat: Miikka Rahikainen, Hermanni Nurila, Toni Keskinen, Gilles Lenaerts
Avainsanat: CRM, customer relationship, asiakkuudet, data, digital marketing, digitaalinen markkinointi, ENG, ePrivacy and cookies, ePrivacy ja evästeet, FIN, marketing technology, markkinointiteknologia, targeted marketing, markkinoinnin kohdentaminen