PreCannes: Mainonta, insight ja menestys (25.5.2023)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
PreCannes: Mainonta, insight ja menestys (25.5.2023)
Cannes Festival of Creativity 2023 kokoaa Rivieran auringon alle markkinoinnin terävimmän kärjen ja parhaimmat tekijät taas 19.-23.6.2023. Marketing Finland järjestää Kantarin kanssa yhteiswebinaarin teemalla 'Mainonta, insight ja menestys'. Saamme tuoreimpia oppeja mainosalan menestyjätöistä, jotka kuluttajat ovat rankanneet parhaimmiksi Kantarin Creative Effectiveness Awards 2023:ssa. Kuulemme myös, miten liikkuva kuva on pysynyt mainonnan ja median murroksessa mukana. Webinaarin jälkeen tiedät, minkä ympärillä kannattaa pitää silmät auki Cannesin festivaalihumussa!
Kouluttajat: Riikka-Maria Lemminki, Anna Lujanen, Tapio Heikinheimo
Avainsanat: brändi, Cannes, cannes lions, insight, luovuus, mainonta, media, menestys, tutkimus