Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?

Brändien viestintä ja toiminta osana ratkaisua kansallisessa kriisissä (25.3.2020)

Tämän webinaaritallenteen pääpuhuja on Mikko Kotila, jolla on 25 vuoden kokemus viestinnästä ja strategisesta suunnittelusta. Mikko on auttanut yli puolta FORTUNE 100 brändeistä ja toiminut viestintästrategikkona erilaisissa kriisitilanteissa kuten Fukushiman ydinonnettomuus, Kiinan äidinmaitokriisi ja 2008 finanssikriisi. Mikko on kansainvälisen mainostajien kattojärjestö WFA:n ja Unicefi:in neuvonantaja.

Kouluttaja: Mikko Kotila

Avainsanat: communication, viestintä, consumer behaviour, kuluttajakäyttäytyminen, covid-19, crisis communication, kriisiviestintä, digital marketing, digitaalinen markkinointiFINTV marketing, televisiomarkkinointi

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)