Data ja AI – Avain liiketoiminnan menestykseen (14.6.2023)
Marketing Finland Academy

Data ja AI – Avain liiketoiminnan menestykseen (14.6.2023)
Kategoria
Analytiikka, data ja mittaaminen
Maailman muuttuessa ympärillä pitää myös yritysten ja niiden markkinoinnin tekemisen uudistua. Miten muuttuva maailma pitää kohdata ja miten markkinointijohto voi valjastaa muutoksen liiketoiminnan kasvun ajuriksi? Muuttuvan markkinoinnin ajankohtaisseminaarisarjassa keskitymme näihin kysymyksiin paneelikeskustelujen kautta.
Sarjan kolmannessa osassa keskitymme dataan ja tekoälyyn ja niiden tuomiin muutoksiin toimintaympäristössä.
Kouluttajat: Antti Kallio, Iida Marjosalmi, Tiitus Kareno, Laura Laamanen
Avainsanat: AI, AI-työkalut, analytiikka, data, data-analyysi, datalla johtaminen, datan mittaaminen, datavisualisointi, liiketoiminnan kehitys, liiketoiminta, mallinnus, mittaaminen, tekoäly, visualisointi