Visuaaliset tunnisteet brändin rakentamisessa, osa 3 (28.11.2023)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Visuaaliset tunnisteet brändin rakentamisessa, osa 3 (28.11.2023)
Kategoria
Brändäys / Brand building
Brändin ulkoiset tunnisteet ja visuaalinen ilme ovat kuluttajille brändin näkyvin osa. Ne vaikuttavat brändin vahvuuteen kuluttajien mielissä kahdella keskeisellä tavalla: helpottamalla brändin tunnistettavuutta ja rakentamalla toivottuja mielikuvia.
Kouluttaja: Anna Rautio
Avainsanat: asiakaskokemus, behavioral science, brand, brand building, brand strategy, brändi, brändi-ilme, brändin rakentaminen, brändistrategia, brändityö;, consumer decision, innovaatio, innovation, käyttäytymistiede, marketing psychology, markkinoinnin psykologia, markkinointiviestintä, mielikuva, ostopäätös, tunnistettavuus, ulkoiset tunnisteet, visuaalinen