Mielikuvien valjastaminen brändiposition tueksi, osa 2 (24.10.2023)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Vahvoilla brändeillä on vankka asema kuluttajien mielissä. Ne ovat tunnettuja, merkityksellisiä ja erottuvat muista brändeistä. Brändiin liitettävät mielikuvat ovat keskeisessä asemassa vahvan brändiposition rakentamisessa. Suoran brändivaikutuksen lisäksi on oleellista ymmärtää mielikuvien epäsuoraa, toisiinsa liittyvää vaikutusketjua. Jos kokonaiskuva mielikuvien vaikutuksesta on kirkas, pohja tuloksekkaalle markkinointiviestinnälle on kunnossa.
Kouluttaja: Tapio Heikinheimo
Avainsanat: asiakaskokemus, behavioral science, brand, brand building, brand strategy, brändi, brändi-ilme, Brändin rakentaminen, brändistrategia, brändityö, consumer decision, innovaatio, innovation, käyttäytymistiede, marketing psychology, markkinoinnin psykologia, markkinointiviestintä, mielikuva, ostopäätös, tunnistettavuus, ulkoiset tunnisteet, visuaalinen