Instagram markkinoinnin kanavana (4) (21.9.2023)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Digimarkkinointi NYT-sarjan neljännessä osassa siirrymme Instagramin pariin. Tutustumme Instagram-markkinoinnin perusteisiin, kuten sisällöntuotantoon, vaikuttajamarkkinointiin ja mainosmahdollisuuksiin. Miten Instagram-tekemisestä saa parhaat tulokset vuonna 2023 ja mikä kanavassa trendaa tällä hetkellä?
Kouluttajat: Mika Käyhty, Julia Toivio
Avainsanat: AI, ajatusjohtajuus, b2b markkinointi, ChatGPT-4, digimarkkinointi, Facebook, generatiivinen tekoäly, Google, Instagram, Kuvankäsittely, LinkedIn, lyhytvideot, mainonta, mainosmuoto, mainosverkosto, Markkinoinnin automaatio, Midjourney, personointi, SEA, SEM, SEO, sitouttaminen, Stable Diffusion, tarinankerronta, tekoäly markkinoinnissa, tekoälyn haasteet, tekoälyn mahdollisuudet, TikTok, Twitter, Visuaalinen suunnittelu, webinaari