Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?

Google Analytics 4 markkinoinnin ja myynnin apuna (22.8.2023)

Google Analytics 4 on ollut kaksi kuukautta käytössä - mitä nyt?

Universal Analytics lopetti datan tallentamisen heinäkuun alussa, noin kaksi kuukautta sitten. Osa organisaatioista on suunnitellut Google Analytics 4 version käyttöönoton hyvissä ajoissa, mutta jotkut ovat luottaneet Googlen automaattiseen päivitykseen. Niin tai näin, miten voit varmistaa, että GA4 on varmasti hyödyllisessä käytössä? Miten markkinointi & myynti toimivat yhdessä, ja miten toimitaan dataohjautuvasti digitaalisessa maailmassa?

Kouluttaja: Petri Mertanen

Avainsanat: analytiikka, dataohjautuvuus, ga4, Google Analytics, markkinoinnin mittaaminen, mittaaminen, seuranta, tiedolla johtaminen, universal analytics

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)