Tekoäly markkinoinnissa – opi ja inspiroidu! (22.3.2023)
Enrolment options
Tekoäly markkinoinnissa – opi ja inspiroidu! (22.3.2023)
Teacher
Mia Lehto
Kun luovuuden nimeen vannova Elina Bono sekä datan hyödyntämisestä myynnissä ja markkinoinnissa meritoitunut Mika Hyötyläinen yhdistivät ajattelunsa voiman, niin mitä muutakaan sopi odottaa kuin maailman ensimmäinen kamppis, jonka jokaisessa vaiheessa on hyödynnetty tekoälyä. Sherpa suunnitteli ja toteutti Nesteelle taktisen kampanjan, jonka tavoitteena oli kasvattaa Neste-äpin lataajamäärää. Yhteistyösopimus, insight, strategia, mediasuunnitelma, copy-tekstit ja visuaalinen ilme suunniteltiin eri tekoälyohjelmia hyödyntäen.
Kouluttajat: Mika Hyötyläinen, Elina Bono
Avainsanat: AI, artificial intelligence, data, kehitys, markkinointi, muutoksen hyväksyntä, revoluutio, strategia, teknologia, tekoäly, työn murros