Markkinointi haastavassa taloustilanteessa (10.10.2023)
Marketing Finland Academy

Markkinointi haastavassa taloustilanteessa (10.10.2023)
Kategoria
Myynti ja markkinointi
Epävakaa taloustilanne ja laskusuhdanne ovat hyydyttäneet monen yrityksen markkinointihaluja, mutta ehkä turhaan, sillä muuttuva ympäristö tarjoaa myös uusia mahdollisuuksia. Nykyinen taloustilanne edellyttää markkinoijilta joustavuutta, luovuutta ja tarkkaa strategista ajattelua. Webinaarissa pureudumme siihen, miten haastavassa markkinatilanteessa toimitaan ja miten voit sopeutua ja menestyä tässä toimintaympäristön muutoksessa.
Kouluttaja: Riikka-Maria Lemminki, Anne Korkiakoski, Harri Leinikka, Anssi Järvinen
Avainsanat: asiakassuhde, investointi, laskusuhdanne, luovuus, maine, markkinointi, segmentointi, strategia, taantuma, talous, toimistosuhde, viestintä