Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?

Kansainvälinen viestintä ja PR, osa 2 – ajatusjohtajuus (9.2.2023)

Opettaja Mia Lehto

Miten rakentaa ajatusjohtajuutta kansainvälisen median avulla?

Ajatusjohtajuuden rakentaminen kansainvälisillä markkinoilla vaatii monimuotoista ja jatkuvaa työtä kansainvälisen median kanssa. Ajatusjohtajuus tarjoaa viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden tarjota yhtiötään ja sen johtajia medialle myös silloin, kun yhtiöllä ei ole muita suuria mediajulkistuksia.

Kouluttaja: Sami Stormbom

Avainsanat: ajatusjohtajuus, ansaittu media, kansainvälinen viestintä, kansainvälistyminen, kv-viestintä, liiketoimintastrategia, PR, public relations, viestintä

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)