Kansainvälinen viestintä ja PR, osa 2 – ajatusjohtajuus (9.2.2023)
Marketing Finland Academy
Kansainvälinen viestintä ja PR, osa 2 – ajatusjohtajuus (9.2.2023)
Kategoria
Viestintä
Miten rakentaa ajatusjohtajuutta kansainvälisen median avulla?
Ajatusjohtajuuden rakentaminen kansainvälisillä markkinoilla vaatii monimuotoista ja jatkuvaa työtä kansainvälisen median kanssa. Ajatusjohtajuus tarjoaa viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden tarjota yhtiötään ja sen johtajia medialle myös silloin, kun yhtiöllä ei ole muita suuria mediajulkistuksia.
Kouluttaja: Sami Stormbom
Avainsanat: ajatusjohtajuus, ansaittu media, kansainvälinen viestintä, kansainvälistyminen, kv-viestintä, liiketoimintastrategia, PR, public relations, viestintä