Markkinoinnin psykologiaa johtotehtäviin (15.2.2024)
Marketing Finland Academy

Markkinoinnin psykologiaa johtotehtäviin (15.2.2024)
Kategoria
Markkinoinnin psykologia
Käyttäytymistieteet, psykologia ja neurotieteet ovat tutkineet kymmenien vuosien ajan ihmisten (osto)käyttäytymistä, ja sitä miten tuohon käyttäytymiseen voidaan vaikuttaa. Useita vakiintuneita uskomuksia on todennettu vääriksi, ja tehokkaita keinoja vaikuttaa asiakkaisiin paljastettu. Enää sinun ei tarvitse arvailla, kurssilla opimme miten asenteisiin ja käyttäytymiseen voidaan vaikuttaa ja miten erilaisia vaikuttamiskeinoja käytännössä hyödynnetään erilaisissa tilanteissa.
Kouluttaja: Markus Kivikangas
Avainsanat: markkinointipsykologia, psykologia, ostokäyttäytyminen, asiakasvaikuttaminen, käyttäytymistiede, kuluttajakäyttäytyminen